Oberta la Preinscripció pel Màster universitari en Dret Ambiental del Curs 2024-25!

Activitats en el marc del Màster Universitari en Dret Ambiental  -

A partir del proper 1 de març, s'obrirà el període de preinscripció per al Màster corresponent al curs acadèmic 2024-25. Aquesta és una oportunitat única per a aquells interessats a continuar la seva formació acadèmica i especialitzar-se en diverses àrees del coneixement.

El Màster ofereix un programa acadèmic rigorós i actualitzat, dissenyat per proporcionar als estudiants les eines necessàries per destacar en els seus camps respectius. Amb un cos docent altament qualificat i una àmplia varietat d'assignatures, el programa ofereix una experiència educativa integral i enriquidora.

El Màster universitari en Dret Ambiental et proporciona coneixements tant de caràcter fonamental com específic en dret del medi ambient, amb consideració particular a les diverses branques sectorials, complementat amb un conjunt de matèries no jurídiques relacionades amb aspectes tècnics, geogràfics, econòmics i de gestió empresarial del medi ambient.

Els interessats en sol·licitar la preinscripció poden fer-ho a través dels canals designats per la institució a partir del dia 1 de març. Es recomana als aspirants revisar detingudament els requisits d'admissió i els terminis establerts per garantir una sol·licitud exitosa.

No perdis l'oportunitat de donar el següent pas en la teva carrera acadèmica. Preinscriu-te al Màster pel curs 2024-25 i comença el teu viatge cap al èxit professional!