Proyectos de cooperación

imatge logotip del grup

|Alt imatge central|

• 2023-2024: "Oceans. Vulneració de drets i crisi climàtica a mars i oceans" (ref. ACC182/22/000015), funded by the Agencia Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) Projecte conjunt amb l'Associació Ruido Photo (Convocatòria Projectes de desenvolupament i d'educació per al desenvolupament per a l'exercici 2022-2023). IP: Antoni Pigrau Solé, Durada: 18 mesos (01/01/2023- 30/06/2024).
  • 2023. "Eines i capacitats per a la prevenció de conflictes i la construcció de la pau amb enfocament de gènere en temps de reptes globals (Catalunya). Institut de Drets Humans de Catalunya. Ref. FURV T23099N. IP: Antoni Pigrau Solé.
  • 2022-2023. Associació Acció Internacional per la Pau - IAP Catalunya. "Consolidació interinstitucional de la Ruta de Prevenció, Protecció i Seguretat del Nororiente Colombià (Colòmbia)". Ref. FURV T22109S. IP: Antoni Pigrau Solé. Data d'inici: 1'abril del 2022. Data de finalització: 30 de setembre de 2023.
  • 2022-2023. Associació Comissió Catalana d'Ajuda al Refugiat. "Elaboració d'un informe sobre pobles ancestrals i afrodescendents, vulneracions de drets ambientals i desplaçament forçat". Ref. FURV T22407S.Dins del projecte "Per la defensa dels drets d'asil, humans i ambientals: visibilitzem les desigualtats estructurals i els activismes de defensores de la regió mesoamericana i andina, en perspectiva de gènere i basat en drets humans (Catalunya)". IPs: Antoni Pigrau Solé i Susana Borràs Pentinat.
  • 2022 "Elaboració d'un dossier de normes jurídiques en protecció internacional dels Drets Humans que legitimen (ètica i legalment) als ens locals en l'exercici d'incidència política en casos de greus violacions als Drets Humans". Ref. FURV T22121S. Encarregat per l'Associació Red de Solidaridad para la Transformación Social (REDS). IPs: Antoni Pigrau Solé, Aitana de la Varga Pastor, Carmen Montero Ferrer i Alexandre Moreno Urpí. Data d'inici: 05 de maig de 2022. Data de finalització: 30 de setembre de 2022. Import: 3.762,74€.
  • 2022. Institut de Drets humans de Catalunya. "Organitzacio d'una jornada sobre justicia climatica i litigació". Ref. FURV T22072S. IPs: Antoni Pigrau Solé i Susana Borràs Pentinat.
  • 2022. Comissió Catalana d'Ajuda al Refugiat. Projecte "Per la defensa dels drets d'asil, humans i ambientals: visibilitzem les desigualtats estructurals i els activismes de defensores de la regió mesoamericana i andina, en perspectiva de gènere i basat en drets humans (Catalunya)". "Elaboracio de tres fitxes d'activitat didactiques sobre desplaçament forçat per vulneracions de drets ambientals" Ref. FURV T22401S. IP: Antoni Pigrau Solé.
  • 2021. Associació Comissió Catalana d'Ajuda al Refugiat. Col·laboració en Projecte "El dret d'asil i els activismes en defensa dels drets humans i ambientals a les regions mesoamericana i andina: visibilitzant les conseqüències de les desigualtats estructurals i de gènere en l'actual situació d'emergència climàtica". IP: Antoni Pigrau Solé.
  • 2021. Associació Comissió Catalana d'Ajuda al Refugiat. Col·laboració en Projecte "Sense refugi: els desplaçaments forçats per motius ambientals". IP: Antoni Pigrau Solé.