Acte de presentació de l´Asssociació de Alumnes i Ex-alumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT)

Actividades  -

El proper dijous 17 de juny a les 19:00 hores a la Sala de Graus del Campus Catalunya, tindrà lloc l'acte de l´acte de presentació de l´Asssociació de Alumnes i Ex-alumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT).

Aquest acte serà una bona oportunitat tant per donar a conèixer els objectius i accions que realitza l'AAEDAT, així com per a convidar als alumnes i exalumnes del Màster en Dret Ambiental a sumar-se a aquesta iniciativa creada pels i per a l'alumnat.

L'acte de presentació finalitzarà amb la projecció de dos documentals de tall socio-ambiental, on s’exposen alguns dels conflictes que es viuen actualment en la majoria dels països llatinoamericans.
Us hi esperem!