I Mercat d’Intercanvi de Tarragona

Actividades  -

El proper dissabte 2 de juny tindrà lloc el I Mercat d’Intercanvi de Tarragona, organitzat per l’Ajuntament de Tarragona amb la col·laboració d’altres associacions i entitats, entre les quals es troba l’Associació d’Alumnes i Exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT). Aquesta activitat consistirà bàsicament en intercanviar objectes i/o serveis sense utilitzar els diners, amb la finalitat de promoure la reutilització de béns que per nosaltres ja no tenen cap utilitat, però que per a altres persones sí.

A més, l’AAEDAT s’encarregarà durant tota la jornada de donar a conèixer l’existència de la pròxima Conferència de Rio + 20, amb la difusió de materials i informaciósobre el contingut d’aquesta conferència i amb la realització de determinades activitats.

Us animem a participar en aquesta jornada lúdica.