Jornades Formatives per la defensa jurídica del medi ambient!

Del 6 de novembre al 4 de desembre de 2023

DEPANA (C/ Sant Salvador, 97, de Barcelona)

El Fons de Defensa Ambiental (FDA) organitza per sisè any consecutiu les Jornades Formatives per a la defensa jurídica del medi ambient. El conjunt de ponències tindran lloc del 6 de novembre al 4 de desembre de manera presencial a la seu de DEPANA (C/ Sant Salvador, 97, de Barcelona), tot i que també es podran seguir en línia en casos justificats.

Us podeu inscriure a les jornades enviant un correu a fda@fonsdedefensaambiental.org abans del 31 d'octubre. El preu és de 15 euros per a estudiants i membres d'entitats mediambientals i de 25 euros per al públic general. A més, l'FDA disposa de cinc beques. Per a demanar-les, cal escriure a l'adreça de correu electrònic de l'FDA: fda@fonsdedefensaambiental.org.

Podeu consultar el programa complet de les jornades a través d'aquest enllaç.

Elements relacionats