III Seminari de la Càtedra Aquae. Els contractes d'opció per a reduïr els riscos de subministrament d'aigua

La Càtedra Aquae d'Economia de l'Aigua organitza el III Seminari el pròxim 23 de febrer de 2016 a les 12h a la Facultat de Ciències Econòmicas i Empresarials de la UNED (Sala Sáez Torrecilla).

La Dra. Lola Rey presentarà la seva investigació sobre com millorar el funcionament dels mercats d'aigua a Espanya a través de la introducció de contractes d'opció com a mecanisme de reducció del risc associat a una oferta d'aigua inestable.

La seva Tesi Doctoral "Water option contracts for reducing water supply risks: An application to the Tagus-Segura transfer" ha estat la guanyadora del Primer Premi de Tesi Doctoral de la Convocatòria 2015 de Premis de la Càtedra Aquae d'Economia de l'aigua.

Tota la informació del III Seminari de la Càtedra Aquae d'Economia de l'aigua i el seguiment de l'acte via streaming es troba a la seva web: