Streaming des de Montevideo - Seminari Dret Humà a l'Aigua en el Desenvolupament Sostenible, 30 de març

Primera jornada del Seminari Internacional Dret Humà a l'Aigua al Desenvolupament Sostenible, que organitza la Càtedra UNESCO d'Aigua i Cultura de la Universitat de la República, Uruguai. La transmissió es realitzarà el proper dimecres 30 de març de 09:00-13:30 (hora Uruguai = GMT-3) des del Saló d'Actes de la Facultat d'Humanitats i Ciències de l'Educació a Montevideo. El programa aquell dia inclou:

• Obertura, a càrrec d'Álvaro Rico (degà Facultat d'Humanitats i Ciències de l'Educació), Daniel Greif (Director Nacional d'Aigües-MVOTMA), Milton Machado (president de les Obres Sanitàries de l'Estat), Lidia Brito (Directora de l'Oficina regional de Ciència per a Amèrica Llatina i el Carib d'UNESCO) i Javier Taks (Càtedra UNESCO d'Aigua i Cultura)
  • Conferència: El dret humà a l'aigua en els objectius del desenvolupament sostenible, a càrrec de Leo Heller, relator especial de l'ONU sobre el dret humà a l'aigua i al sanejament.
  • Panell: Teories i tensions del dret humà a l'aigua amb la participació de Judith Domínguez (Colmex, Mèxic), David Quispe (UNIBOL, Bolívia) i Javier Echaide (UBA, Argentina).