Seminari: CRISIS ECOLÓGICA Y DE LOS CUIDADOS. ECOFEMINISMO. ÉTICA ANIMAL.

Se celebrarà el 9 de març de 16-20h a la Sala de Graus de la Facultat de Veterinària de la UCM. D'entrada lliure fins a completar aforament.

Seminari que es fa coincidir amb la setmana del 8 de març, un dia després de la vaga feminista, ja que el fil conductor del mateix serà analitzar i debatre, des de diferents mirades (antropologia, filosofia, ètica, dret, mitjans de comunicació i l'art ), la vinculació entre els diferents sistemes d'opressió cap a la natura, les dones i els animals no humans, des de la lògica dels sistemes patriarcals, antropocèntrics i androcèntrics. Com recuperar l'empatia, quin és el paper del feminisme, l'ecologisme i el animalisme / antiespecismo en aquest debat.

Hi participaran Alicia Puleo, Angèlica Velasco, Conny Duarte, Ruth Toledano i Yayo Herrero, així com així com associacions d'estudiants de la UCM que treballen en aquestes temàtiques (Auce; Ecoaldea, Laika i Vida Animal).