Beques Santander Investigació URV 2018

Activitats  -

La finalitat de les beques és promoure l'actualització del nivell de coneixements dels participants, l'aprenentatge de noves tècniques i mètodes, l'establiment o la consolidació de vincles acadèmics entre equips d'investigació i institucions iberoamericanes, i reunir informació addicional i específica necessària pels estudis o investigacions que estiguin realitzant els destinataris.

Específicament,  les  beques  també  pretenen ajudar a completar la formació i especialització científica i tècnica del personal investigador en formació o dels estudiants de doctorat.

Aquests objectius s'han de consolidar mitjançant una  estada en un centre d'investigació o universitat iberoamericana diferent al país d'origen, finançant les despeses d'allotjament, desplaçament i manutenció amb l'import de la beca (5.000 €). La durada mínima exigida d'estada serà de 2 mesos per al PDI i de 4 mesos per als estudiants de doctorat.

Termini: 31/05/2018

Centre Internacional URV (Av. Països Catalans, 17-19 - 43007 Tarragona - 977 25 7875 - 977 55 8241 -mobility.out(ELIMINAR)@urv.cat)