Activitats organitzades per l'AAEDAT  -

Aquest dimarts 17 d'abril des del grup de voluntàries d'Enginyeria Sense Fronteres Tarragona i amb la col·laboració de l'Associació d'Alumnes i Exalumnes de Dret ambiental de Tarragona (AAEDAT URV) us convidem a la presentació del primer cicle de xerrades i tallers "La revolució dels béns comuns: enfortint el control popular del territori a Tarragona".

El conversatori tindrà lloc al bar La Cantonada a partir de les 18.30h on comptarem amb la presencia de Joan Pons, Isabel Vilaseca i Marco Aparicio.

L'objectiu d'aquest cicle serà generar un espai de trobada entre persones del món acadèmic i dels moviments socials, per tal d'intercanviar idees i experiències sobre els béns comuns i les diferents formes possibles de gestionar-los, en tant que paradigma alternatiu a la mercantilització capitalista de la natura que pot ajudar-nos a enfortir el control popular del territori a la província.