Cicle de xerrades i tallers: “La revolució dels béns comuns: enfortint el control popular del territori a Tarragona”.

Activitats organitzades per l'AAEDAT  -

El proper dimecres 20 de juny el grup de voluntàries d'Enginyeria Sense Fronteres  (ESF) Tarragona, amb la col·laboració de l'Associació d'Alumnes i Exalumnes de Dret ambiental de Tarragona (AAEDAT) us convidem a la segona sessió del cicle de xerrades i
tallers "La revolució dels béns comuns: enfortint el control popular del territori a Tarragona".

En aquesta ocasió organitzem una taula rodona que girarà al voltant dels processos de democratització de la gestió de l'aigua que estan sorgint a diferents parts del territori català, tot fent èmfasis al context existent a la província de Tarragona.

Comptarem amb la presència de la Plataforma Aigua és Vida,  la Taula de l'aigua de Terrassa i l'enginyer Daniel Pi.

La sessió tindrà lloc a la Sala de Vistes del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i començarà a les 18h.

Més info: https://www.facebook.com/events/1431048763662263/?active_tab=about