Ajuts per Cotuteles curs 2018-19 (MEDEC2018)

La URV  convoca els "Ajuts per Cotuteles" curs 2018-19 (MEDEC2018) amb l'objectiu de destinar recursos pel finançament de la matrícula dels estudiants de doctorat en règim de cotutela durant l'any acadèmic 2018-2019, de manera que facilitin el desenvolupament de la carrera investigadora d'aquest personal investigador en formació.

Aquests ajuts estan adreçats als estudiants de doctorat matriculats en el curs 2017-2018 o 2018-2019 en un programa de doctorat d'una universitat estrangera que, en qualsevol moment del seu doctorat, iniciïn un procés de cotutela amb la URV i es matriculin per primera vegada en un programa de doctorat a temps complet a la URV.

Trobareu aquí la Resolució de la convocatòriales Bases de la convocatòria i Sol·licitud

El termini per presentar la sol·licitud està obert fins el 3 de maig de 2019.

Podeu trobar tota la informació de la convocatòria a l'adreça següent:

(Ajuts per cotuteles)

Contacte: convenisepd(ELIMINAR)@urv.cat