Jornades formatives per a la participació en la defensa del medi ambient

Des de l'associació Fons de Defensa Ambiental, en col·laboració amb la Clínica de Dret Ambiental de la Facultat de Dret de la Universitat deBarcelona, hem organitzat per a finals del proper octubre-novembre unes jornades formatives en l'àmbit de la participació pública i el medi ambient.

La idea fonamental que motiva les xerrades és informar sobre els canals de participació de la ciutadania per a la defensa del medi ambient i promoure'n el seu ús i, considerant que es tracta d'una activitat molt enriquidora que pot ser d'interès de l'alumnat del Màster en Dret Ambiental.

Es tracta d'una activitat gratuïta i tota la informació relativa a aquestes resta disponible al programa, si requeriu d'informació addicional no dubteu en contactar amb fda(ELIMINAR)@fonsdefensaambiental.org o al tel. 666 05 64 69.