Jornada "Bases legals per a la custòdia del territori en l'administració local"

Activitats en el marc del Màster Universitari en Dret Ambiental  -

20 de novembre del 2018 Espai Francesca Bonnemaison - Sala la Cuina.
C/ de Sant Pere Més, Baix 7, 08003 . Barcelona

Jornada de formació sobre el paper de l'administració pública local en la custòdia del territori. S'exposarà el marc legal que empara aquesta estratègia de conservació i es presentaran les eines més adients per desenvolupar-la des dels ajuntaments.

A través de diferents casos pràctics i un debat, s'identificaran les potencialitats de la custòdia municipal, i també es detectaran i analitzaran les problemàtiques que avui en dia limiten el seu èxit.

A qui s'adreça la jornada?

Jornada adreçada principalment a secretaris i interventors municipals. També pot resultar d'interès a tècnics de medi ambient i entitats de custòdia amb voluntat de treballar conjuntament.

PROGRAMA (consultar programa en PDF)

Jornada gratuïta. És necessari confirmar assistència a través del formulari online. Places limitades.

Per a més informació contacteu amb cblasco(ELIMINAR)@xct.cat o bé trucant a la Xarxa de Custòdia del Territori al 93 886 61 35