Resolució de la IV edició del Premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret Ambiental 2018

Activitats organitzades pel CEDAT  -

Després d'avaluar les diferents Tesis Doctorals presentades, d'acord amb els criteris establerts per la base 7 de la Convocatòria de la IV edició del Premi Josep Miquel Prats Canut a la millor tesi doctoral en Dret ambiental 2018, el jurat, reunit el 14 de març de 2019, ha decidit atorgar el Premi Josep Miquel Prats Canut, en la modalitat 1, a la tesi presentada per la Dra. Irene Ruiz Olmo, amb el títol "El régimen retributivo de la electricidad fotovoltaica", dirigida pels Drs. Roberto Rafael Galán Vioque i Francisco Delgado Piqueras, i defensada a la Facultat de Dret de la Universidad de Sevilla. I, en la modalitat 2, ha decidit deixar el Premi desert.