Beques: "Programa Nacional de Becas de Apoyo a la Movilidad de la República Eslovaca."

Nova convocatòria de beques per a estudis, recerca, estades artístiques i conferencies durant el segon quadrimestre del curs acadèmic 2019/2020 a través del Programa Nacional de Becas de Apoyo a la Movilidad de la República Eslovaca.

La convocatòria està dirigida a:

• Estudiants:
    • Estudiants de grau que hagin completat com a mínim 2 anys i mig dels seus estudis al moment de realitzar la sol·licitud
    • Estudiants de màster
    • Estudiants de doctorat
  • Professors, investigadors i artistes

Període de l'estada:

• Estudiants de grau i màster:
    • l'inici de l'estada ha de ser entre l'1 de febrer del 2020 i l'1 d'abril del 2020
    • la finalització de l'estada ha de ser com a màxim el 31 d'agost del 2020
  • Estudiants de doctorat, professors, investigadors i artistes:
    • l'inici de l'estada ha de ser entre l'1 de febrer del 2020 i el 31 d'agost del 2020
    • la finalització de l'estada ha de ser com a màxim el 30 de novembre de 2020

Data límit per tramitar la sol·licitud: 31 d'octubre del 2019.

Per més informació sobre els requeriments, els detalls del programa i la dotació de les beques, heu de consultar la pàgina web del National Scholarship Programme of the Slovak Republic.

Des del Centre Internacional només fem difusió d'aquest programa de beques, per tant, per qualsevol dubte que tingueu respecte a la convocatòria, hauríeu de contactar directament amb el Sr. Ondrej Aradský (ondrej.aradsky(ELIMINAR)@saia.sk), administrador per als sol·licitants des de l'estranger de la institució SAIA (Agencia Eslovaca d'Informació Acadèmica).

Elements relacionats