"Migraciones Climáticas: Una reflexión sobre sus complejidades y desafíos" per Paola Villavicencio Calzadilla, investigadora associada del "Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona" (CEDAT) ​

Activitats en el marc del Màster Universitari en Dret Ambiental  -

Publicat dins la "Memoria del VIII Encuentro de la Fundación Asamblea de Ciudadanos y Ciudadanas del Mediterráneo (FACM)"

La darrera Trobada es va celebrar a Barcelona, el novembre de 2019 i va tractar sobre "La Joventut a la Mediterrània". Ens complau compartir la Memòria d'aquest Trobada, en la qual trobareu una síntesi de les conclusions i recomanacions de les quatre àgores i les contribucions dels representants institucionals que hi van participar.

Es tracta de diagnòstics i proposicions per al futur dels pobles mediterranis, dels joves de la Mediterrània, basats en el coneixement de les realitats de la nostra regió. Busquem un futur comú d'integració mediterrània, amb tota la seva diversitat, amb els nostres joves, per un Mediterrani digne, humà i unit.

Elements relacionats