Jornada: La mobilitat sostenible com a factor de competitivitat més enllà del municipi

Dijous, 29 d'octubre de 2020 (de 9 h a 14 h)
Aula Magna Facultat d'Economia i Empresa URV
I també online per streaming

L'acte s'organitza conjuntament des de la Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial i la Càtedra URV-Dow de Desenvolupament Sostenible de la Universitat Rovira i Virgili ; amb el suport econòmic de Diputació de Tarragona i de l'empresa Dow Chemical.

La jornada gira al voltant de l'adopció de la mobilitat sostenible, per tal d'assolir les estratègies d'estructuració funcional que en garanteixin la seva sostenibilitat, eficiència i potenciació davant el repte en la mitigació del canvi climàtic i la descarbonització de l'entorn.

Podeu confirmar la vostra assistència, indicant si és presencial o bé online al correu electrònic: innovacio.empresa(ELIMINAR)@urv.cat