The European Union and Global Environmental Protection. Transforming Influence into Action

Activitats, Activitats organitzades pel CEDAT  -

Aquest llibre examina com la UE pot ser un actor més proactiu en la promoció dels principis de sostenibilitat i equitat des d'una perspectiva mediambiental legal. El llibre és un dels resultats de l'activitat investigadora de la Càtedra Jean Monnet de Dret Ambiental de la UE (2017-2020) finançada per la Comissió Europea en el marc de el programa Erasmus +.

Hi han participat investigadors/es del Centre d'Estudis de Dret Ambiental (CEDAT) de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

Aquest volum serà de gran rellevància per a estudiants, acadèmics i responsables polítics de la UE interessats en el dret i la política mediambiental internacional.

Elements relacionats