Brigades de Pau de Catalunya. Jornades Drets Humans i Empreses - 25, 26 i 27 de febrer

Aquest any 2021 es compleixen deu anys de l'aprovació pel Consell de Drets Humans de Nacions Unides dels Principis Rectors sobre les Empreses i els Drets Humans, més coneguts com a "Principis Ruggie". El seu caràcter "no vinculant" ha estat objecte de crítiques per part de moviments socials de tot el món.

Entretant, es continuen succeint tragèdies com la del passat 8 de febrer, quan almenys 28 persones van morir en un taller tèxtil clandestí a Tànger (el Marroc).

Per a escoltar la veu dels qui resisteixen i denuncien les violacions de Drets Humans de les grans empreses, per a conèixer la situació en sectors i països concrets, per a entendre l'estat de la qüestió en l'àmbit legislatiu, et convidem a aquestes

Pots seguir les jornades per YouTube i per Zoom (aforament limitat, però lliure), en aquests enllaços:

Dijous 25, 18-20:30 hores (CET)

Enllaç streaming  /  Enllaç Zoom

Divendres 26, 18-20:30 hores (CET)

Enllaç streaming  /  Enllaç Zoom

Dissabte 27, 10:30-13:00 hores (CET)

Enllaç streaming   /  Enllaç Zoom

Elements relacionats