Informe IIDMA "Cómo conciliar el despliegue de las renovables con la biodiversidad y el territorio"

Activitats  -

Aquest informe mostra que aquesta conciliació és possible quan es realitza una planificació adequada, s'utilitzen eines com la zonificació i cartografia i es compta amb marc jurídic-institucional apropiat i robust.

Aquest treball, realitzat per  "Instituto Internacional de Derecho y Medio Ambiente (IIDMA)", té com a objectiu contribuir a l'desplegament de les renovables, necessari per complir amb els compromisos internacionals, de manera que no es faci en detriment de la protecció de la biodiversitat. Aquest informe analitza les eines de planificació i el marc jurídic-institucional i realitzant una sèrie de propostes per assolir aquest objectiu.