Presentació de l'estudi sobre l'impacte exterior de la contractació pública tèxtil de la Generalitat de Catalunya

Activitats, Activitats organitzades pel CEDAT  -

JORNADA DE PRESENTACIÓ de l'Estudi sobre l'impacte exterior de la contractació pública tèxtil de la Generalitat de Catalunya, amb especial èmfasi en els drets humans, l'equitat de gènere i el medi ambient. Diagnosi i propostes de futur"

El dia 16 de novembre de 9 a 11 hores a traves de Zoom tindrà a lloc la presentació de l'Estudi  sobre l'impacte exterior de la contractació pública tèxtil de la Generalitat de Catalunya, amb especial èmfasi en els drets humans, l'equitat de gènere i el medi ambient. Diagnosi i propostes de futur elaborat pel Grup de recerca Territori, Ciutadania i Sostenibilitat de la Universitat Rovira i Virgili, per encàrrec de l'ACCD en col·laboració amb la Direcció General de Contractació Pública (DGCP) i amb el suport de la Direcció General de Cooperació al Desenvolupament (DGCD).

La jornada va dirigida a personal tècnic i responsable de l'administració pública (Generalitat de Catalunya, sector públic i ens locals) que gestiona o tramita contractes, especialment en l'àmbit tèxtil; entitats de l'economia social i solidària, empreses de l'àmbit tèxtil, ONGD i públic en general.

Els objectius de la jornada són:

• Explorar la realitat actual de la contractació pública tèxtil a la Generalitat de Catalunya (departaments/unitats implicats i volum de recursos).
  • Augmentar el coneixement i la consideració dels impactes exteriors de la contractació pública, especialment en el sector tèxtil, amb un enfocament global i integral: en els drets humans, en l'equitat de gènere, en el medi ambient.
  • Donar a conèixer les possibilitats que ofereix el marc jurídic actual, algunes bones pràctiques i eines com ara models de clàusules
  • Crear un espai de diàleg i treball conjunt futur sobre la matèria.

Més informació i inscripcions (fins el 14 novembre inclòs) AQUÍ

Llegeix l'Estudi AQUÍ