El missioner Juan Pablo Galeano, ex alumne del MUDA, va ser l'únic argentí que va exposar en una conferència de Nacions Unides sobre aqüífers de París

La projecció internacional de la província de Missions i les seves polítiques sustentables tindrà avui un nou capítol amb l'exposició de Juan Pablo *Galeano, d'Aigües Missioneres ES, en una conferència internacional organitzada per les Nacions Unides des de París sobre aqüífers.

*Gaelano, gerent de la Unitat Executora de *AMSE, va ser seleccionat per la UNESCO (l'organització de l'ONU per a l'Educació i la Ciència) per a realitzar una ponència sobre els "aqüífers transfronterers" que va estar preparant en els últims mesos.

Es tracta de l'únic argentí que va ser seleccionat per a participar d'aquesta conferència internacional. *Galeano -advocat i *Magíster en Dret Ambiental- va preparar una exposició sobre com cuidar els cada vegada més valuosos recursos de l'aqüífer en una cooperació internacional amb altres països.

El missioner va compartir un panell amb experts de tot el món amb la seva exposició via *streaming.

Elements relacionats

imagen: planbmisiones.com/