X Jornada Ambiental: «Parcs eòlics, centrals nuclears, tecnologia blockchain... L’energia i el medi ambient a debat»

Activitats  -

Procés participatiu: Enquesta de participació ciutadana al voltant de les temàtiques de les passades edicions de les jornades ambientals

Dia i Hora: dilluns 30 de maig de 2022, de 10:00 a 13:30
Lloc: Aula Magna de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona (l'acte s'emetrà en directe pel canal de YouTube de la UB)

El dilluns 30 de maig, a les 10:00, a l'aula Magna de la Universitat de Barcelona, tindrà lloc la X Jornada Ambiental, organitzada per la Universitat de Barcelona, Família Torres i el meteoròleg Tomàs Molina. Sota el lema « Parcs eòlics, centrals nuclears, tecnologia blockchain... L'Energia i el Medi Ambient a debat », s'analitzarà des de diferents punts de vista el model energètic més adient per assegurar una transició energètica que doni resposta a l'emergència climàtica.