Premis Nacionals de Recerca 2022

Les persones candidates:

• Les persones de nacionalitat espanyola que hagin realitzat a Espanya una part significativa de la seva carrera investigadora i estiguin desenvolupant una tasca rellevant i reconeguda internacionalment al moment de la presentació de les seves candidatures.
  • Les persones que en edicions anteriors hagin estat guardonades en alguna de les modalitats d'aquests premis, no podrà ser admesa la seva candidatura a la mateixa modalitat en la qual hagin estat premiades.

Les candidatures no seran presentades pels propis candidats. Les candidatures podran presentar-se d'acord amb algun dels següents procediments:

• Per iniciativa de cinc investigadors de prestigi, espanyols o estrangers.
  • Per iniciativa d'alguna de les següents institucions, espanyoles o les homòlogues estrangeres:
  1. Universitats.
  2.  Organismes públics d'investigació.
  3. Reials Acadèmies de l'Institut d'Espanya.
  4. Societats científiques i col·legis professionals de l'àrea de el Premi Nacional a què es presenta la candidatura.
  5. Centres d'R+D i de promoció de l'R+D públics o privats sense ànim de lucre.

BOE 142 (15/06/2022)

Termini: 10/07/2022 a les 15:00 hores (CEST)

Fitxa actuació

Bases reguladores - Bases de convocatòria