Col•loqui de la IUCN Academy of Environmental Law,

Activitats  -

Entre els dies 14 i 17 de Setembre de 2010 ha tingut lloc el 8è Col•loqui de la IUCN Academy of Environmental Law, a la Universitat de Gant (Bèlgica). La URV, a través del CEDAT, és una de les 135 Universitats membres d'aquesta institució.Van assistir al Col·loqui el Director del CEDAT, Dr. Antoni Pigrau i els investigfadors del CEDAT, el Dr. Jordi Jaria i la Dra. Maria Marquès.En el marc de la taula rodona sobre "Linkages between biodiversity and climate change", el Dr. Jordi Jaria va presentar una comunicació sobre el tema "Cultural diversity, Sustainability and Environmental Justice".La Dra. Maria Marquès va presidir la taula rodona sobre "Environmental Migrants" i va participar en la reunió ordinària del Teaching and Capacity Building Committee de la IUCNAEL, del qual n'és membre.

Imatges