V Jornades de Contractació Pública Socialment Responsable

Activitats  -

Els dies 16 i 17 de novembre se celebraran les V Jornades de Contractació Pública Socialment Responsable sota el lema "L'impuls d'un model de compra pública basat en la protecció dels Drets Humans".

A través d'aquestes cinquenes jornades es vol reflexionar i fer propos­tes sobre reptes clau per donar compliment a la necessària coherència de polítiques públiques.

Aquesta iniciativa és fruit del grup de Compra Pública Socialment Responsable, conformat per diverses institucions públiques de Catalunya, universitats i organitzacions de la societat civil que promouen la Justícia Global i el respecte als Drets Humans en la cadena de subministra­ment dels béns i serveis que compren les administraci­ons i el sector públic.