Conferència bianual de la Societat Europea de Dret Internacional (ESIL/SEDI)

Activitats  -

Entre els dies 2 i 4 de setembre de 2010 es va celebrar la 4ª Conferència bianual de la Societat Europea de Dret Internacional (ESIL/SEDI) a la Facultat de Dret de la Universitat de Cambridge (Regne Unit). En aquesta edició, el títol de la Conferència va ser "International Law 1989-2010: A Performance Appraisal".Van assistir a la Conferència la Dra. Susana Borràs Pentinat, Professora del Departament de Dret Públic de la URV/CEDAT, i el Dr. Antonio Cardesa Salzmann, Investigador Postdoctoral del Departament de Dret Públic de la URV/CEDAT.

En el marc de la sessió prèvia del Grup d'Interès de Dret Internacional del Medi Ambient sobre "Fairness in International Environmental Law", la Dra. Borràs va presentar una comunicació al Panel 1 relatiu a "Theory, Practice and Discourse on Fairness in International Environmental Law" amb el títol "The Tribunals for Environmental Justice". Dins del marc de la Conferència, el Dr. Cardesa va presentar una comunicació al Àgora 2, relatiu al Dret Internacional del Medi Ambient, amb el títol "Non-Compliance Procedures in Multilateral Environmental Agreements: Weaknesses' Diagnosis and Therapy".

grup d'interés