Beques Canigó 2023 per fer pràctiques en organitzacions internacionals

El Govern ha augmentat un 50% la dotació pressupostària de les Beques Canigó d'aquest 2023, fins a arribar als 500.000 euros, i ha eliminat el límit d'edat per poder optar-hi.

Les persones interessades poden presentar la sol·licitud del 14 de juny al 13 de juliol del 2023, inclòs.

Qui se'n pot beneficiar?

Per ser beneficiaris de les beques cal ser major d'edat i estar tramitant o ja tenir acceptada una estada d'estudi en un organisme internacional en el moment de presentar la sol·licitud de la beca. Com a novetat d'enguany, a la convocatòria s'hi poden presentar totes les persones majors d'edats residents a Catalunya, sense cap límit d'edat.

Per poder sol·licitar la beca també és necessari tenir un títol universitari oficial, disposar del nivell C1 de català i tenir coneixement suficient de les llengües del país on es realitza l'estada.

La durada de l'estada és d'un mínim de 3 mesos i un màxim de 18. Les pràctiques s'han d'iniciar dins del període corresponent a l'any natural de la convocatòria o dins del primer semestre de l'any següent. Durant la realització de les pràctiques, la persona becada rebrà un import mensual de 1.500 euros al mes.

Què cal fer per presentar-s'hi?

Les persones que compleixin els requisits establerts per la normativa per poder ser candidates poden presentar la sol·licitud des del dimecres 14 de juny fins al dijous 13 de juliol del 2023, inclòs, a través del web de Tràmits de la Generalitat de Catalunya.

La Comissió d'Avaluació valorarà les candidatures d'acord amb diferents criteris, entre els quals hi ha el currículum, l'expedient acadèmic, el projecte que es realitzarà en l'organisme internacional o l'interès estratègic del projecte per a l'acció exterior del Govern.

Elements relacionats

Beques Canigó