30S Trobada popular Tarragona feminismes, ddhh i canvi climàtic

Activitats  -

Estimades,

Som Taula per Mèxic, Mujeres Pa Lante i Casa dels Futurs, organitzacions dedicades als drets humans, el feminisme popular migrant i la justícia climàtica. Volíem compartir-vos que hem format una aliança i estem treballant un projecte sobre defensa feminista i territorial en el context de l'emergència climàtica.

El projecte es diu Cos Territories: experiències feministes entre Suds i Nords i som una iniciativa compromesa amb la justícia en un món ple de desigualtats. Destaquem el poder de les dones en la lluita contra el sistema capitalista, racista i patriarcal i contra el canvi climàtic.

Abracem perspectives decolonials, interseccionals i transformadores per co-crear una nova entesa global. Juntes, explorarem diferents realitats i punts de vista, desdibuixant fronteres del cos i el territori.

Cos Territories comença el seu emocionant viatge a Tarragona!

Volem convidar-te a trobar-te amb nosaltres i Frayba en una trobada popular (cartell adjunt).

En aquest viatge, volem escoltar-te i explorar juntes diferents realitats i punts de vista, desdibuixant les fronteres del cos i el territori. T'agradaria conèixer altres realitats? Comparteix amb Frayba el seu inspirador treball a Chiapas.

La nostra metodologia es basa en la participació popular i la defensa de drets i comunitats. Cerquem solucions a les crisis superposades i celebrem la diversitat d'identitats.

Uneix-te a nosaltres per teixir llaços de solidaritat i construir un món millor.

L'entrada és lliure, no t'ho perdis!

On:

A La Gata Insubmisa (C/ d'August, 23, 43003 Tarragona)

Dissabte 30 de setembre a les 11h

T'esperem!