Inauguració del Curs acadèmic 2010-11 del Màster Universitari en Dret Ambiental

Activitats  -

Ahir, 18 d'octubre a les 18h va tenir lloc l'acte d'inauguració de curs acadèmic 2010-11 de la 9ena edició del Màster Universitari en Dret Ambiental a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili. L'acte va ser presidit pel Degà de la Facultat de Ciències Jurídiques, el Dr. Federic Adán Domènech i pel Director del Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT), el Dr. Antoni Pigrau Solé. La conferència inaugural titulada "La protección del sistema climático en beneficio de la humanidad" va anar a càrrec del Dr. José Manuel Sobrino Heredia, Catedràtic de Dret Internacional Públic, titular del Centre d’Excel·lència Jean Monnet i director de l’Institut Universitari d’Estudis Europeus “Salvador de Madariaga” de la Universidade da Coruña.
Imatges