Congrés Anual de l’Acadèmia de Dret Ambiental de la IUCN

Activitats  -

Entre el 3 i el 7 de juliol s’ha celebrat a Eastern Cape, Sudáfrica, el Congrés Anual de l’Acadèmia de Dret Ambiental de la IUCN, la xarxa de 149 universitats de tot el món on es fa formació i recerca en dret ambiental, de la que forma part la URV, a través del CEDAT. La Dra. Maria Marquès és una de les dues co-presidentes d’un dels Comités de la Xarxa, el de docència i capacitació. En el Congrés s’han designats les seus de les edicions corresponents a 2013 i 2014. El Congrés corresponent a 2013 serà organitzat per la University of the South Pacific, a la seva Facultat de Dret, ubicada a Vanuatu. L’organització del Congrés corresponent a 2014 ha estat attribuida a la Universitat Rovira i Virgili.