Dilluns 12 de setembre. Curs d'aprenentatge electrònic “La diplomacia del cambio climático”.

El Programa de Diplomàcia Multilateral (PDM) de l'Institut de les Nacions Unides per a Formació Professional i Investigacions (UNITAR) en col·laboració amb l'Institut Matías Romero (Servei de Relacions Exteriors de Mèxic) es complauen a presentar-li el curs d'aprenentatge electrònic titulat “La diplomàcia del canvi climàtic”. L'objectiu d'aquest curs és facilitar les negocions multilaterals, el treball del sector públic i el compromís diplomàtic en relació amb el canvi climàtic a través d'una major comprensió de la seva ciència, del marc polític internacional i de les qüestions claus de negociació pel que fa a un futur acord post 2012.

El curs començarà aquest proper dilluns 12 de setembre i tindrà una durada de vuit setmanes (finalitza el dia 6 de novembre). Encara queda un nombre limitat de places disponibles! Inscripció. Triptic. Més informació: mdp-elearning@unitar.org