Defensa de la tesis doctoral de la Sra. Marina Rodríguez Beas, dimarts 17 de desembre

Activitats  -

Dimarts que ve 17 de desembre, a les 11h, ala Sala de Vistes del Campus Catalunya, la Sra. Marina Rodríguez Beas, becàriadel Departament de Dret Públic, i exalumna del Màster oficial de Dret Ambiental,defensarà la teva tesi doctoral, amb títol “El comerç a l’ordenament jurídicespanyol. L’urbanisme comercial i la sostenibilitat urbana”, coodirigida per la Doctora Judith Gifreu Font i la Doctora Lucía Casado Casado.

Els membres del tribunal seran el Dr.Luciano Parell Alfonso, Catedràtic de Dret Administratiu de la UniversitatCarlos III; el Dr. Manuel Ballbé Mallol, Catedràtic de Dret Administratiu de laUniversitat Autònoma de Barcelona i la Dra. Helena Villarejo, professoratitular de la Universitat de Valladolid.

Data: 17 de desembre de 2013, a las 11h

Lloc: Sala de Vistes del Campus Catalunya de la URV (Av.Catalunya 5. Tarragona)

Organitza: Departament de Dret Públic de la UniversitatRovira i Virgili