Presentació del documental ‘Cooperació al desenvolupament a la URV. Medi Ambient i Drets Humans a l’Equador’

Activitats  -

El proper dijous 19 de desembre tindrà lloc, a la sala de juntes de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, la presentación del documental ‘Cooperació al desenvolupament a la URV. Medi ambient i drets humans a l’Equador’.
La projecció del documental s’iniciarà a les 18.30 hores, i tot seguit, a partir de les 19.15 i durant una hora, es desenvoluparà una taula rodona en la que hi pendran part Miquel Carrillo, director del documental, Susana Borràs, professora de Dret a la URV participant en el projecte, Beatriz Felipe, estudiant participant en el projecte, Carlos Alcalde, coordinador d'Enginyeria Sense Fronteres (ESF) a Tarragona i Marina Vidal, tècnica de Cooperació de l'Ajuntament de Tarragona. Moderarà la taula Joan Fuster, tècnic del Centre de Cooperació al Desenvolupament ‘URV Solidària’. També es podrà veure l'exposició "Paradís verd, futur negre?" dissenyada per estudiants del CEDAT participants en el projecte.