EJOLT: Llançament de l'atles global sobre els conflictes ambientals

Activitats  -

El projecte Environmental Justice Organisations , Liabilities and Trade ( EJOLT ) ha publicat el seu Global Atlas of Environmental Justice , una plataforma en línia , visualment atractiva i interactiva , que mapeja de manera detallada els més de 1000 conflictes ambientals . Aquest mapa permet als usuaris buscar i filtrar , a través de 100 camps de recerca, per producte , empresa , país i tipus de conflicte . Escriviu text o una adreça d'un lloc web , o bé , .

Cancelar
L'Atles és un dels resultats del projecte EJOLT finançat per la UE . Més de 100 persones procedents de 23 universitats i organitzacions de justícia ambiental en 18 països , a més de dotzenes de col · laboradors independents de tot el món han unit les seves forces per crear aquest enorme i valuós recurs. El projecte està coordinat pel professor Joan Martínez Alier i el seu equip d'economistes ecològics de la Universitat Autònoma de Barcelona ( ICTA - UAB ) . Entre les universitats participants hi ha la Universitat Rovira i Virgili , a través del Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona ( CEDAT ) . El CEDAT ja ha contribuït activament a aquest projecte amb l'elaboració de dos informes que han contribuït a l'elaboració d'aquest mapa : International law and ecological debt i Legal Avenues for exos to claim environmental liability .

Per a més informació :

EJOLT Communication Officer Nick Meynen ( EEB ) +32 ( 0 ) 485457373 nick.meynen @ eeb.org
EJOLT Atles Coordinator Leah Temper ( ICTA - UAB ) +34 ( 0 ) 672262646 leah.temper @ gmail.com
Per més informació,clicar aquí