El govern del Perú ha inclòs la URV en el Programa de beques Presidente de la República del Perú, per fer màsters i doctorats. Podran venir a estudiar joves peruans amb bon currículum i pocs recursos econòmics. Les sol.licituds s’han de presentar aba

L'executiu peruà fixa els països i les universitats on es poden fer aquests estudis. La URV és una de les catorze universitats de l’Estat incloses en el programa.

La Beca Presidente de la República subvenciona els estudis i la estada dels joves universitaris del país durant un màxim de dos anys en el cas dels màsters i de quatre en el cas dels doctorats. A més dels requeriments acadèmics, la condició per sol•licitar la beca és ser peruà i residir al país en el moment de demanar-la, ser menor de 30 anys en el cas dels màsters i de 33 pels doctorats, i haver estat acceptat per la universitat de destí.

Les sol•licituds s’han de presentar abans del 14 de juny i els estudiants que la demanin han de superar un acurat procés de selecció. El govern peruà atorgarà un màxim de 800 beques a través d’aquest programa. Per més informació,clicar aquí.