Presentació del llibre:“Eines per a la regulació dels serveis ambientals dels ecosistemes a Catalunya” Quaderns de Dret Ambiental, número 7, a càrrec de l’autor el Sr. Joan Pons Solé

Activitats  -

Avui dilluns 9 de juny a les 17.15h, tindrà lloc a la Sala de Juntes de la FCJ- Campus Catalunya, la presentació del llibre:“Eines per a la regulació dels serveis ambientals dels ecosistemes a Catalunya” Quaderns de Dret Ambiental, número 7, a càrrec de l’autor el Sr. Joan Pons Solé. Amb la participació del senyor Manel Cunill, Enginyer Tècnic Agrícola i Llicenciat en Ciències Ambientals. Màster Universitari en Gestió i Valoració Urbana a l'Escola d'Arquitectura (UPC), del Dr. Francesc Xavier Farriol Roigés, Primer Tinent d'Alcalde i Regidor d'Hisenda i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Vila-seca i de la Dra. Aitana de la Varga Pastor, Professora de Dret Administratiu, URV.