Activitats  -

ECONOMIA ECOLÒGICA I CONFLICTES AMBIENTALS Sala Oriol Bohigas, Ateneu, Canuda 6, 17 juny, 19 h. Presentació de la darrera edició del llibre "Economía ecológica y política ambiental" (Fondo de Cultura Económica) Jordi Roca Jusmet (co-autor del llibre, catedràtic de la Universitat de Barcelona) i Óscar Carpintero (Universidad de Valladolid, autor de "El metabolismo de la economía española): L'economia ecològica: una perspectiva diferent de l'economia". Joan Martinez-Alier (coautor del llibre, ICTA-UAB), De l'economia ecològica a l'ecologia política: l'Atlas EJOLT de conflictes ambientals. Es projectarà el documental (LAMCA-ICTA-UAB): "Aquí nos vamos a quedar". Moderadora: Anna Monjo, historiadora i editora.