S'obre el període de matrícula del Màster Universitari en Dret Ambiental de la URV

El proper dia 14 i fins el 25 de juliol, s'obre el període de matrícula de Màsters universitaris, tant dels estudiants de nou accés, com dels que van accedir en cursos anteriors. En el cas de no fer-ho durant el mes de juliol, ho podran fer també: - estudiants de nou accés --> des del 4 de setembre al 15 d'octubre. - estudiants de 2n curs i + --> des del 4 al 22 de setembre Finalitzades aquestes dates, si es rep la petició de matrícula fora de termini d'algun candidat admès, caldrà que la persona interessada adjunti a la sol·licitud un informe del coordinador/a, conforme la incorporació en aquell període no impedeix que segueixi el curs amb normalitat. Aquest tipus de sol·licitud comportarà el pagament d'una taxa: import 27,27€, d'acord amb l'establert al Decret de preus del curs 2014-15. La novetat d'aquest curs, referent als candidats admesos pendents d'obtenció del visat. Si justifiquen que han tramitat el visat, poden demanar a la secretaria matricular-se condicionalment per aquesta causa, la qual cosa comportarà que sols pagaran les taxes. Si finalment se'ls hi denega el visat, anul·larem la matrícula per aquesta causa i el curs pròxim no tindrà cap repercussió econòmica. En el cas que abans del 15 de novembre acreditin que ja l'han obtingut regularitzarem la matrícula incorporant el preu dels crèdits.