El CEDAT participa en Colloque International "Peuples autochtones et intégrations régionales" de la Universitat Amphi IV, Rennes (França)

Activitats  -

El Dr. Antoni Pigrau, Director del CEDAT de la URV, juntament amb la Dra. Mar Campins i el Dr. Xavier Fernández, de la Universitat de Barcelona i investigadors del CEDAT han participat com a ponent al Colloque International "Peuples autochtones et intégrations régionales:Pour una durabilité repensée des ressources naturelles, de la biodiversité et des services écosystémiques", celebrat el passat 27 i 28 de novembre a la Universitat Amphi IV, Rennes (França). L'objectiu d'aquest col.loqui era analitzar i comparar l'estatut de drets dels pobles autoctons al sí de les organitzacions d'integració regional a la llum de qüestions tan fonamentals com les relatives als recursos naturals, a la biodiversitat i als serveis ecosistèmics. El títol de la seva conferència era: "Union européenne et droits des peuples autochtones de l'Arctique: terres, ressources et consentement".