Obra Social La Caixa: Beques per a estudis de doctorat en universitats espanyoles

25 beques per cursar un doctorat a Espanya. · Termini: 23-02-2015 Per optar a una beca de postgrau a Espanya es necessita una /carta de conformitat i una "declaració de no matriculació prèvia al programa de doctorat". Per obtenir-les, els candidats han d'enviar a phd@urv.cat el document adjunt amb l'apartat "Exposa" omplert a totes dues pàgines, adjuntant la documentació necessària per comprovar les dades(/acord previ del director de tesi.títol de grau, títol de màster, matrícula de màster, etc.). Termini per demanar la "carta de conformitat" i la "declaració de 1a matrícula" a phd@urv.cat: 13-02-2015. Més informació,clicar aquí.