El CEDAT s'integra a la Xarxa de recerca ECOVER “Mercado y medioambiente. Propuestas jurídicas para una economía verde”

Activitats  -

El CEDAT s'integra a la Xarxa de recerca ECOVER "Mercado y medioambiente. Propuestas jurídicas para una economía verde", liderada per Juan José Pernas García, Professor Titular de Dret Administratiu de la Universidad de ACoruña, i reconeguda mitjançant Resolució del Conselleiro de Cultura, Educación y Ordenación Universitaria de la Xunta de Galicia de 8 de octubre de 2014, per la quales concedeixen ajuts per a la consolidació i estructuració d'unitats de recerca competitives del Sistema universitari de Galícia, convocades mitjançant l'Ordre de 14 de maig de 2014 (DOG núm. 199, de 17 d'octubre de 2014). Aquesta xarxa està integrada per diferents grups i centres de recerca especialitzats en l'àmbit de la protecció del mediambient, especialment des d'una perspectiva jurídica: G-00257. Derecho Público Global,Universidade da Coruña, Campus de Coruña, www.derechopublicoglobal.es(Responsable Javier Sanz); GI-2077. Red de Investigación en igualdad, derechos y estado social, Universidade de Santiago de Compostela, Campus de Santiago,/Redearmela.org. (Responsable Alba Nogueira); GI-1876. Derecho financiero y tributario, Universidade de Santiago de Compostela, Campus de Santiago (Responsable: Cesar García Novoa); HI13. Valores, Dereito Estado no inicio do SXXI, Universidade de Vigo, Campus de Ourense(Responsable: Roberto Bustillo); Centro de Investigación de Inteligencia Territorial C3it,Universidad de Huelva,/ole.uhu.(Responsable: Manuela Mora); Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona Alcalde Pere Lloret (CEDAT)./CEDAT. (Responsable:Lucía Casado); SGR-294 Grup de recerca consolidat "Territori, ciutadania i sostenibilitat", Universitat Rovira i Virgili(Responsable: Lucía Casado); Grupo de Investigación "Procedimientos administrativos de gestión de riesgos", Universidad de Navarra (Responsable: Ángel Ruiz de Apodaca); E025-03. "Bioderecho: derecho,ética y ciencia",Universidad de Murcia (Responsable: Blanca Soro); Jean Monnet Chair"Trade and environment in the EU" tradevenvironment.eu (Responsable: Nicolas de Sadeleer).