La Secretaria d'Estat de I+D+i convoca 1000 llocs de treball per a joves

La Secretaria d'Estat d'Investigació, Desenvolupament en Innovació del Ministeri d'Economia i Competitivitat destina 60 milions d'euros per a la contractació de 1.000 joves menors de 25 anys. A través d'aquesta nova convocatòria es tracta de fomentar la contractació laboral de personal tècnic i de gestió de l'R + D ─titulados universitaris o tècnics de formació profesional─ en universitats, organismes i entitats de recerca del sector públic. L'objectiu que es persegueix és millorar la formació i ocupabilitat, així com reforçar les activitats de recerca de les institucions i el rendiment d'infraestructures, equipaments cientificotècnics, laboratoris o altres instal·lacions o serveis generals, inclosos els serveis de gestió de la investigació. Per a més informació,clicar aquí.