Programa de Mobilitat entre Institucions associades a la AUIP 2015

Aquesta iniciativa és part de l'actuació programàtica de foment dels estudis de postgrau i doctorat, inclosa en el Pla d'Acció de l'AUIP. Aquest programa ofereix beques per promoure i afavorir la MOBILITAT ACADÈMICA INTERNACIONAL entre totes les institucions associades a l'AUIP. Universitats associades,/Llistat. El propòsit és: Facilitar la trobada d'acadèmics i investigadors de diferents països. Fomentar l'intercanvi d'experiències institucionals en el desenvolupament de programes de postgrau i doctorat. Promoure la revisió i ajust curricular de l'oferta acadèmica. Dissenyar, projectar i posar en marxa projectes conjunts d'investigació. Facilitar la realització de passanties, estades acadèmiques que contribueixin a una més eficaç col·laboració entre les institucions. Més informació,clicar aquí.