La Convocatòria del programa de beques de mobilitat per a Joves Professors i Investigadors aquest any s'ha estès a alumnes de doctorat. La finalitat del programa, és ajudar a la construcció de l'espai iberoamericà del coneixement ia completar la formació o especialització científica i tècnica dels beneficiaris mitjançant estades en centres i universitats ubicades en altres països iberoamericans. Aquesta convocatòria compta amb 1000 beques per al conjunt de la comunitat iberoamericana, de les quals 225 són per a Espanya, d'elles, 200 beques seran per a Joves Professors i Investigadors, per import de 5.000 € per a una estada mínima de 2 mesos i 25 beques per alumnes de doctorat, l'import és de 10.000 € i un temps mínim d'estada exigit de 4 mesos. En ambdós casos, amb preferència a aquells candidats que no hagin sobrepassat els 35 anys d'edat. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 02 de març i els interessats poden presentar la seva sol·licitud a través del següent enllaç.