Convocatòria de DOCTORAT INDUSTRIAL 2015 (DI-2015)

S'ha publicat la convocatòria de DOCTORAT INDUSTRIAL 2015 (DI-2015) que ha de permetre donar suport a 75 nous projectes de doctorat industrial en la modalitat de cofinançament. Fins el 4 de desembre es poden sol·licitar els ajuts mitjançant l'Oficina Virtual de Tràmits (OVT) de la Generalitat de Catalunya. Enguany també es realitzaran diverses resolucions parcials (4 en total), en funció de la data en què es presenti la sol·licitud a l'OVT. Abans, però, cal haver fet tota una feina prèvia de definició del projecte universitat-empresa (formulari adjunt), publicació de l'oferta a la web de Doctorats Industrials de la Generalitat, selecció de candidats, signatura del conveni de col·laboració (model en preparació), etc. Aquells que estigueu interessats en participar-hi, contacteu amb l'Escola de Postgrau i Doctorat (projects@urv.cat; 977 55 9529). /Convocatòria. Formulari.