Convocatòria de beques d'introducció a la Investigació (JAE Intro 2015) del CSIC

Al BOE d'avui s'ha publicat la convocatòria de beques d'Introducció a la Investigació del CSIC (Programa "Junta d'Ampliació d'Estudis"), JAE Intro 2015, corresponent a la fase de presentació de sol·licituds per part dels estudiants, i el termini estarà obert des del 6 al 25 de maig 2015, ambdós inclosos. Com en anys anteriors la durada de les beques serà de 2 mesos i la quantia de 2000 euros. Aquest any, aquestes beques van orientades a alumnes amb excel·lents qualificacions durant el grau i que estiguin cursant un màster universitari oficial en el moment de la incorporació a la beca. Us destaquem el fet que la convocatòria està oberta a estudiants que encara no hagin finalitzat els estudis de grau sempre que en el moment de la incorporació compleixin els requisits de qualificacions mínimes i inscripció en el màster. Tota la informació està disponible,aquí.