I Jornada de Dret Ambiental: “Medi ambiente i energia: ensenyaments de la pràctica professional”

Activitats, Activitats organitzades per l'AAEDAT  -

El proper dijous 14 de maig, tindrà lloc la I Jornada de Dret Ambiental titulada: "Medi ambient i energia: ensenyaments de la pràctica professional". L'objectiu d'aquesta jornada és donar una visió teòrica i pràctica sobre els principals procediments o temes en els quals les empreses energètiques requereixen assessorament legal respecte a temes ambientals. La presentació anirà a càrrec de: David Sanz Pérez, Soci del Despatx Garrigues - Barcelona en l'àrea de Regulació d'sector energètic, dret administratiu i medi ambient. Data, hora i lloc: dijous 14 maig, 2015, a les 19.00h al Seminari 1 de la Facultat de Ciències Jurídiques, Campus Catalunya (URV). Per a més informació sobre col·loqui,/clicar aquí. Cartell.