Jornada: “ 30 anys de la Llei d'Espais Naturals. Aspectes Jurídics”

Activitats, Activitats organitzades pel CEDAT  -

El Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT) organitza la Jornada "30 anys de la llei d'espais naturals. Aspectes Jurídics", amb motiu de la commemoració dels trenta anys de l'aprovació de la Llei d'Espais Naturals de Catalunya. L'acte es celebra el dia 8 de juny de 2015 a la Sala de Graus del Campus Catalunya, de les 9 a les 14h.

Des de diverses institucions acadèmiques es vol aprofitar aquest moment per fer una valoració del que ha representat aquesta llei pel que fa a la protecció dels espais naturals i, especialment, per reflexionar sobre la seva utilitat per afrontar els reptes actuals. Per abastar de manera més completa els diferents aspectes d'aquest text normatiu, s'ha previst la realització de tres jornades (a Girona, a Tarragona i a Barcelona) per tractar de manera complementària l'ampli ventall de qüestions que es desenvolupen a la Llei d'Espais Naturals.

Entitats participants: Càtedra de Geografia i Pensament Territorial i Institut de Medi Ambient, Universitat de Girona; Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT), Universitat Rovira i Virgili; i Institució Catalana d'Història Natural, Societat Catalana de Geografia, Institut d'Estudis Catalans.

Tríptic: http://www.cedat.cat/_pdf/triptic%20Jornada%20Espais%20naturals.pdf